2011. január 23., vasárnap

Vers unokatesómtól

Sziasztok! :) Drága unokatesómtól, Petrától kaptam egy verset. :) Pontosabban írt nekem egyet. :) Én is írtam neki, kirakta a honlapjára, én is kiteszem az álatala kapott verset az én blogomra. ^^ Remélem nektek is tetszik, olvassátok el az én kis költőmnek a versét, amit nekem írt! :D

"Ő egy igazi barát,
kire számíthatsz mindenen át,
én bízok benne hisz a szivemhez nőtt,
kicsi uncsim szeretem őt.

Szabcsi a menő csaj,
kit szeret minden raj,
oks ez a rész kicsit durva,
de ez rímelt rá bocsika.

Imádlak szabcsi sokat segítesz nekem,
éjjel nappal a kívánságaimat lesed,
megbeszélem veled a necces dolgokat,
és segítesz mert igazi unokatesó vagy."
 
Köszönöm Petra! :) Imádlak! (LLLL) Az én versem kevésbé lett ilyen jó. :D A középső versszak tényleg durva, de mégis rímel, és ez a lényeg. :D Kommentet ide, vagy a chat-be. :) Puszi nektek!
 
Pamacs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése