2011. január 24., hétfő

Félévi bizonyítványom

Hát igen, elérkeztünk ide is, hogy egy félév eltelt.. igen. Szerintem irtó gyors volt, egyáltalán nem éreztem úgy, hogy 6 hónapot máris túlvészeltem a suliban. :)  Tehát akkor most beszámolok a félévi bizimről nektek is, hogy kicsit tájékozottabbak legyetek velem és a sulival kapcsolatban. :) Nézzük. ^^

Magatartás: 5-ös
Szorgalom: 5-ös
Matek: 4-es
Irodalom: 5-ös
Nyelvtan: 5-ös
Rajz: 5-ös
Technika: 5-ös
Honismeret: 5-ös
Tesi: 4-es
Ének: 5-ös
Angol: 5-ös
Töri: 5-ös
Szlovák: 5-ös

Hm.. azt hiszem ennyi. :D Majd még ha kifelejtettem valamit beírom. (: Úgyhogy láthatod, hogy félévkor ötös vagyok, meg hát.. tesiből a tanár miatt vagyok 4-es, nem a teljesítményem miatt, matekból meg ilyen vagyok és kész, hiába tanulok, akkor is négyes vagyok, úgyhogy.. bár szeretnék nagyon javítani. ^^ Na, puszi!

Pamacs*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése