2011. január 26., szerda

Új design, és mai nap

Sziasztok. (: Hú, elég sokat fogok most írni szerintem. :) Kezdjük a napommal, majd utána bejelentem a többi fontos információt. Tehát. Reggel felkeltem, összeszedelődzködtem, megcsináltam magam. Reggeliztem. Utána még géphez jöttem 10-15 percre, megnéztem a facebook-ot, meg a blogomat, és mentem suliba. :P Apa elvitt kocsival. ^^ Reggel Bálintékkal megbeszéltük, hogy jönnek fel holnap. *-* Délután háromra. És fogunk Kinect-ezni. Sokat. :$ De várom már! :') Aztán elkezdődött az első óra. Matek. Semmi különös voltunk, kiröhögtük magunkat, vettünk új anyagot. Aztán második óra szlovák. Ezen sem volt semmi különös, vettünk egy új anyagot, tanárnő magyarázott, mi is, úgyhogy.. cool. :'D Aztán harmadik óra tesi. Tesitanár nem volt, mert valami gyógytesitanár nevelő cuccomra ment. xD Nem tudom. :'D Helyettesítővel voltunk, Batta tanárúrral. Végig futás, meg gimnasztika volt. -_- Meg bordásfal gyakorlatok.. tiszta hülyeség volt! :/ Aztán negyedik, egyben utolsó óra ének, ahol kornyikáltunk, szolmizáltunk, stb.^^ Szokásos. :D Itthon tanultam, házi. Csak matekból volt házi. xD Aztán gépeztem szokás szerint. Apa és anya filmet néztek. Aztán feljött délután három fele Bence, apa egyik haverja. Itt volt vagy másfél órát. :'D Aztán gépeztem még, tévéztem, zenét hallgattam, msn. Kibékültem unokatesómmal! :') (LLL) Hála istennek. *-* Imádom őt, nem tudok rá haragudni. (LL) Így már sokkal jobb, hogy nem vagyunk haragban. :') Aztán összehoztam őt, meg Dennis-t, az egyik osztálytársamat. :'D Most is nyomatják az msn-t. *-* Szurkolok nekik. ;P (Nem olyan értelemben, mivel Petrának már van barátja! :3) Aztán megcsináltam a kövi design-t. Szerintem ez lett az eddigi legjobb! ^^ Meg sikerült megcsinálnom ezt a görbés izét az oldalán a háttérnek, ez is eléggé tetszik, szerintem sokáig lesz ilyen style-ban. :') Remélem nektek is tetszik. ^^ A fejlécen korcsolyázó gyerekek, romantikus párok, családok vannak, és a blogom szlogenje: Egy álomvilág, melyben én élek... Ami igaz is.^^ Naa, jó szórakozást az oldalon. (: Ja, és elkezdtem a három tutorial-t. :D De csak holnap teszem fel szerintem őket. :') Na sziasztok. Puszi mindenkinek, olvassátok a blogot!

Pamacs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése