2011. január 28., péntek

Végre hétvége

Sziasztok. (: Hú, ma péntek van, és végre hétvége. :') A mostani héten alig bírtam felkelni hatkor, tiszta álmos voltam. Mondjuk, valljuk be, hogy mindennap sokáig voltam fenn, úgyhogy érthető a fáradtságom. :D Most hétvégén viszont igyekszem majd kipihenni magam. ^^ Tök izgi napjaim lesznek, az eddigiek alapján. *-* Na, de kezdjük a mai napommal. :) Reggel felkeltem, rendbe szedtem magamat, reggeliztem. Utána kivasaltam a hajamat. *-* Mivel alapból alul tiszta göndör, felül pedig egyenes, ezért muszáj vasalnom, mert elég furán nézek ki "göndör hajjal." xD Na. Bementem suliba, apa elvitt kocsival. ^^ Reggel tanultam még, átnézegettem a lapot amit nyelvtanból kaptunk, ugyanis ma doga volt nyelvtanból. :/ De szerencsére tanultam rá, úgyhogy sebaj. (: Első óra nyelvtan. OO Egyébként irodalom lett volna, de tanárnő megcserélte a kettőt. Azaz csütörtökön volt irodalom a nyelvtan helyett, most meg fordítva. :) Megírtuk a dogát. Három oldalas volt. Jó nehéz, de tanultam, úgyhogy szerintem ötös lesz, legalábbis remélem. :) Aztán második óra matek. Új anyagot vettünk, elég nehéz, nem nagyon értem, de majd nyaggatom a tanárt, hogy mondja el másféle módon. :D Mert nem értem. ^^" Harmadik óra osztályfőnöki. Szülői értekezlet lesz, beírtuk azt, meg beszéltünk a Farsang-ról, mert mi még csak most találtuk ki, hogy mik leszünk. :) "Lovagi Tornát" fogunk eljátszani, másszóval középkori lovagok leszünk. :D Elmondom ki kicsoda/micsoda lesz, de ne lepődjetek meg rajta, hogy a lányok szerepét a fiúk töltik be, a fiúkét pedig a lányok. xD Mivel direkt poénosra csináltuk. :) Tehát. ^^ Én leszek a király, Marci a királynő. :') A lovagok a Bálint meg a Zoli. :) Udvarhölgyek a Keti, Gina, Tomi és a Paco. xD A lovak pedig Kornél és Kevin. :'D Nagyon állat lesz, legalábbis ahogy elterveztük. xD A többiek nem akartak szerepelni, vagy 10-en kimaradtak. :O Tiszta lököttek! >< De hát ők tudják.. :') Na, aztán negyedik és ötödik óra mindkettő rajz, folytattuk a várunkat. Még bevontunk, ragasztottunk és festettünk. Következő órán már mást fogunk csinálni. ^^ Hála istennek. xD Na, de az volt a legjobb a rajz-ba, hogy Ketivel meg a Ginával kb. két dobozt csináltunk. Összefestettük a kezünket, arcunkat. Nekem a ruhámra is ment, hehee hehehe. ^^" Na, mindegy. És még az ecseteket is össze-vissza kentük, hogy kimehessünk a mosdóba hülyülni, persze azzal az indokkal, hogy "ecsetet meg kezet mosunk." xD A tanár meg kiengedett. :'D És a Gina meg kiöntözte a vizet a mosdóba, a Keti ugrált ott mint egy őrült, én meg buborékot fújtam. :'D És teleengedtük a mosdókagylót meleg vízzel, és áztattuk a kezünket. *-* Ahhw, milyen jól esett a meleg víz! :') Mivel kint rohadt hideg van. xD Na, mindegy. Elvoltunk. :'D Aztán bejött egyik osztálytársam a wc-be, és hát.. uuh.. de nem köpött be minket. ^^" Hála az égnek. :P Aztán jöttem haza. Itthon tanultam, házit írtam. Feltettem három darab új tutorial-t. ^^ Remélem tetszenek nektek, és remélem, hasznosnak találjátok őket. (: Aztán tévé, gép, zene. ^^ Leginkább farmerama-ztam, imádom. :') Aztán msn-en összevesztem egyik osztálytársammal meg unokatesómmal megint. -_- De aztán úgy ahogy kibékültem velük.. hát.. szívás. :/ Sprite mindkettőtöknek! xDD Holnap olyan jó nap lesz. *-* Wááh. :') ŁŁ Na, megyek is.^^ Szijapuszi mindenkinek. <3 Holnap jövök. (:

Szabcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése