2011. január 29., szombat

Átalakítás vége

Sziasztok! :) Hosszú órák után, de végeztem az átalakítással, amely szerintem elég jól sikerült. :) Remélem, hogy nektek is tetszik, és meg vagytok vele elégedve! :D Amint látjátok, a design új lett, de nem saját. Egy scrapboing szerkesztőtől kértem el, aki kedvesen odaadta. :) Köszönöm! :) A következő design lehet, hogy saját lesz, lehet, hogy nem, attól függ, hogy kitalálok-e valamit. :) A menüknél csak kisebb változások lettek, de a Szabcsiról menüt teljes egészébe átszerkesztettem, a többibe csak kisebb-nagyobb szépítéseket végeztem el. :) Mivel későn feküdtem le, és korán keltem, ezért elég álmos vagyok, a VV után megyek is aludni szerintem, mivel tényleg fáradt vagyok! :D Holnap még majd végzek az oldalon kisebb-nagyobb átalakításokat, remélem, majd azok is fognak tetszeni nektek! :') Na, most viszont sziasztok! Puszillak titeket!

Szabcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése