2011. január 24., hétfő

Újra suli

Sziasztok! Hát igen.. vége a hétvégének, kezdődik előről a szenvedés öt napon keresztül. :) De nincs mit tenni, úgyhogy nem is ragozom tovább a napomat, elmesélem inkább nektek. :) Tehát. Reggel felkeltem, összeszedelődzködtem, majd apa elvitt kocsival a suliba, mint mindig. :) Mivel egy hétig nem voltam suliba amiatt, hogy beteg voltam, ezért jó sok mindenről lemaradtam, reggel kikérdeztem mindenről Bálintot. :D Bejelntette, hogy szlovákból felelünk, matekból szintén, és lehet, hogy énekből is. :') Hú, - mondom - de jó fej vagy, de ezt e-mailbe nem voltál képes leírni, hogy tanuljak rá, ugye?! - mondtam. De ezt csak viccnek szántam, sőt, örültem, hogy nem kell felelnem. xD Simán elmegy egy "Tanárnő, nem voltam itt, ezért nem tudtam, hogy felelünk." duma. :') Úgyhogy gond egy szál se! ^^ Matekból tanultam, az nem izé, viszont az ének.. hát.. az meg magától jön. Nem lehet megtanulni. Vagy tudod, vagy nem.. Ennyi, kész. :) Első óra ének. Tanárnő bejött, közli, hogy nem felelünk, mást tervezett. :') Ekkora mákom nem lehet! *-* És mégis. :') Énekelgettünk egész órán, tanárnő meg a 8.-osok ének dolgozatait javítgatta, úgyhogy elvolt. xD Aztán szép lassan vége is lett az órának, amit Annával végig dumáltunk. :') Hát igen. Mi vagyunk ezek. <3 :D Második óra matek, ahol vettük tovább az anyagot, ÉS nem feleltünk. ^^ Mégnagyobb mákom volt. *-* Mit beszélt össze ez a lökött Bálint?! Fogadjunk hogy csak hülyülésből mondták. xD Na, mindegy. :) Tehát vettük az anyagot tovább, tanárnak beszólogattunk, etcetc. :) Aztán véget ért ez az óra is.^^ Harmadik óra az kérlekszépen szlovák, ahol ISMÉT nem feleltünk! :') Juppí! *-* De következő órára kell tudnunk egy párbeszédet. :S Segáz.. lesz ami lesz, átnéztem háromszor, és kész. :) Nagyjából tudom! Csak az a baj, hogy nem akarom ellinkeskedni, mivel új félév, új jegyek, újra kell a sok ötös.. és hát.. valljuk be; elég nehéz szerezni. ^^" De azért igyekszem. (: Negyedik óra nyelvtan, tanárnő az elejét végig dumálta. :/ Folyton a gyerekeiről dumál, hogy jaj ez, meg jaj az. :/ Na, mindegy. Legalább nem nyelvtanoztunk! :P De utána mégis.. vettünk új anyagot, és köv. órán doga.^^" De jó hogy nem egy perccel előtte szólt, mint múltkor. -_- Na, mindegy. :/ Aztán ötödik, egyben utolsó óra angol. Elvoltunk. Elején osztályfőnökiztunk egy kicsit, aztán angoloztunk. ^^ Ötösért kell alkotni egy táblázat szerint 50 mondatot. Naná. ;D Mivel van egy hármasom, kénytelen leszek, omg. :") Aztán go haza, itthon tanultam meg házit írtam. Összességében három órát. -_- János Vitézből kellett rajzolgatni még, azt is csináltam. Utána neteztem. ^^ Csináltam egy új menüt a blogra, a címe: Véleményeim. Nézzétek meg, szerintem érdekes. ^^ :) Majd fogom bővíteni is. :D Hm.. most a Titanicot nézem. :) Bluray-be. Tök jó. Olyan romantikus, mindjárt bőgök.. :") De komolyan.. (L) Mindjárt vége amúgy. ^^ Ja, félévi bizimről meg majd később beszámolok egy újabb blogbejegyzésbe.^^ Most megyek, sziasztok, olvassátok a blogot! *-* Pusszantás mindnyájatoknak! ^^

Pamacs*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése