2011. január 23., vasárnap

"Teendős" nap

Sziasztok! :) A címet biztos furcsáljátok, de majd később megtudjátok, miért is ez a címe a mai nap legfontosabb posztjának: az alap bejegyzésnek. :) Tehát. Reggel háromnegyed 8-kor keltem. Rendbe szedtem magamat, majd gépeztem. Farmerama nem ment, mivel karbantartás van, tiszta ideges vagyok, mivel biztos, hogy szétszáradtak a növényeim. :( De nem baj.. mit tudok tenni?! xD Végülis Facebook-oztam és a blogomat szerkiztem. Szinte az összes lehetséges dolgot megcsináltam, ami ott van a Teendőim címszó alatt. :D Innen van a cím is! ^^ Vagy öt-hat órán keresztül ezt csinálgattam. (: Az új dizi is felkerült a blogra! :) Remélem tetszik nektek! :D Aztán délután úgy volt, hogy Maja jön át megint, de végülis nem jött. Aztán délután msn-eztem Wikivel. Csináltam FormSpring-et, ki is tettem az oldalra, úgyhogy most már tudtok ott kérdezni tőlem. :") De nemsokára lesz Kérdezz-Felelek is, az mégjobb lesz! ^^ Aztán még PiGG-eltem, és most várom a 20:00 órát; Gagyi mamiiiiiiiiiii. xD Wááh.*-* Várom már! :) Na, megyek is. Majd jövök holnap.^^ Sziasztok, puszi mindenkinek!

Pamacs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése