2011. január 21., péntek

Nyitás

Hm, sziasztok! Nem gondoltátok, hogy egyszer eljön ez a pillanat, hogy megnyitom az oldalt, igaz? ;) Nos, mégis eljött! (: Rengeteg blogoldalam volt már, és rengeteg nem blogoldalam. Eddig sosem találtam a helyem, nem tudtam eldönteni, hogy mit jobb; blogolni, szerkeszteni, vagy grafikázni. Végül a blogolás mellett döntöttem, és - amint látszik - itt vagyok, és itt is maradok jó pár éven keresztül. (: Szeretném sokáig csinálni a blogot. A jövőben tervezem híressé, ismertté tenni, és tervezem, hogy rendszert alakítsak ki rajta. A blogon találsz rólam dolgokat is, úgyhogy ez nem csak blog, hanem személyes holnap is. :) Képet nem tettem fel, nem is fogok feltenni, az már túl bátor lenne számomra. :D Igyekszem majd mindennap írni a blogba, de ha becsúszik pár nap, amikor nem tudok írni, majd pótolom. (: Amint látjátok, egy télies design-el kezdek, amely nem lett a legjobb minőségű, de hát.. máskor majd jobbra csinálom. :) A design-en a betűk kicsit homályosak, és egyáltalán nem mondhatóak élesnek, ezen próbálok majd javítani. Nagyjából ennyi, remélem, hogy sokan fogjátok szeretni az oldalt! :) Puszi mindenkinek, hamarosan jövök első bejegyzésemmel! :)

Pamacs, azaz Szabcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése