2011. január 27., csütörtök

Kinect-es nap

Sziasztok! (: Hú, tiszta jó volt a mai nap. *-* Kezdjük a reggellel. ^^ Felkeltem, összeszedelődzködtem, majd apa elvitt suliba. Első óránk matek volt, semmi különös nem történt, vettük tovább az anyagot. Viszont jövőhéten dogát írunk. Témazárót! OO Ajjh. :/ Na, mindegy. Második óra nyelvtan, de irodalmoztunk. Vettük tovább az anyagot, etcetc. Harmadik óra szlovák, új anyagot vettünk. ^^ Negyedik óra tesi, a tanár nem volt, úgyhogy helyettesítővel voltunk. OO Igazgatóval. OO Wááh. De tök jó volt! :') Gimnasztikáztunk, utána zászlórablóztunk. *-* Aztán ötödik óra angol, új anyagot vettünk, tök hülye volt a tanár! -_- Aztán hatodik óra megint szlovák, ahol mesét néztünk, mégpedig a Macko Uskot. Tök édes! :') Mondjuk egy szót sem értettünk belőle, de ezvan. :'D Aztán jöttem haza. Kajáltam, házi, tanulás. Aztán jött a Bálint meg a Marci, haverok. *-* (LL) Kinect-eztünk meg Xbox-oztunk, tök jó volt. :') Annyit röhögtünk! :D Aztán kajáltunk is, meg minden. (: Máskor is megismételjük! :') (LL) Na, aztán este elmentek hét fele, és aztán még jöttem tanulni nyelvtant. >< Holnap doga. OO ÁÁÁÁH!!! Semmit sem tudok belőle. :O Na, nemgond.^^ Holnap jövök, puszaaa!

Pamacs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése