2011. január 25., kedd

"Extrás" nap

Sziasztok! Gondolom most sem értitek a poszt címét. :) Sebaj, nemsokára megértitek! ;) Akkor, nézzük a mai napomat. :) Reggel negyed 7-kor keltem, összeszedelődzködtem suliba, megcsináltam a hajamat, és az ékszereimet is kiválogattam. ^^ Egy kis parfüm, egy kis labello, egy kis korrektor, és indulhatunk suliba. ;D Meg persze a fésülködés, fogmosás, reggeli, stb. :D Tehát, apa bevitt suliba. Reggel beszélgettünk Bálintékkal, megbeszéltük, hogy csütörtökön 15:00-re jönnek fel Kinect-ezni. :') Már alig várom! *-* Aztán elkezdődött az első óra. Irodalom. Ami helyett nyelvtanoztunk, és a következő óra pedig nyelvtan lett volna, azon is nyelvtanoztunk. :'D Mégse csütörtökön, hanem pénteken lesz dolgozat, erre gyakoroltunk, tanárnő meg magyarázott, magyarázott, ja, és öt percenként csörgött a mobilja. :O Szörnyű csengőhangja van, valami opera dal, vagy nem is tudom, de rendkívül sz.ar volt! xD Ja, ráadásul olyan uncsi volt, hogy aludtam egy fél órát. :') Szóval az egyik órát majdnem végigaludtam. :D Padtársam meg szólongatott, lögdösött, bökdösött a cerkájával, de nem keltem fel, ikszdé. :) Aztán végül síppal a fülembe fújt, na, arra felkeltem. ^^" Őt pedig megvertem. :P Aztán harmadik óra szlovák, ahol feleltünk, és nem tanultam nagyon sokat, juj. :O Megijedtem. :S Mivel most félév már elmúlt, megint olyan, mintha előrről kezdenénk, és akkor megint kell a sok ötös. :') De szerencsére Bálinttal voltam párban, vele kellett elmondani ezt az egész párbeszédet, és végül mindketten ötöst kaptunk. ^^ De jó! *-* Aztán vettük tovább az anyagot, stb.. Harmadik óra tesi, tesitanár nem volt, mivel valamiből vizsgázik, így hát.. hiányzott. :D Helyettesítővel voltunk, Gertrúd tanárnővel. És az óra első felébe kidobóztunk, másodikba fociztunk. Ketivel mi kiüttettük magunkat kidobóba és mentünk beszélgetni. :D Tök jó volt! (L) :') Aztán üvegeztünk az öltözőbe. :D Juj, nagyon állat volt. xD Aztán negyedik óra töri, összefoglaltunk. Tanár feladott egy olyan házit, hogy plakátot kell csinálni a nem tudom miről, és akkor azt jegyért, és ha 5-ös lesz, akkor kiváltjuk vele a dogát, és nem kell dogát írnunk, jee. *-* Megcsináltam, persze, hát nem akarok dogát! :'D Aztán negyedik óra természet ismeret, ahol új anyagot vettünk. :) Aztán itthon tanultam, háziztam. Aztán gépeztem. :D Farmerama-n még mindig karbantartás van. :/ Naa, mindegy. (: Facebook-oztam, és ugye ezt a blogomat szerkiztem. Innen jön a cím. ^^ Ma ilyen extrás nap van, mivel sok minden újítás várható lesz! :D Remélem, örültök! :') Az egyik fenn is van már. Tutorials címen keressétek a fejléc alatti menüsorban.^^ Na, majd jövök. ^^ Szijapuszi mindenkinek. :3 (LL)

Pamacs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése