2011. január 28., péntek

"Csodálatos honlap" díj

Sziasztok! (: Nagy-nagy meglepetésemre, amikor jöttem fel az oldalra, megnéztem a chat-et, és láss csodát; egy lány írt, hogy kaptam tőle egy díjat. :) Wikwik volt az, a legjobb internetes barátnőm. *-* Imádom őt, és hát egy "Csodálatos honlap" díjat kaptam tőle. :) Köszönöm szépen drágaságom! ^^ (LL)

 Tovább kell küldenem öt embernek, akinek tetszik a honlapja. :) Hát, nézzük akkor, hogy ki az, akinek az oldala érdemes a díj "viseletére." :)

Nancsí mert Maya nagyon édes, és csodálatos az oldala.
Fanni mert gyönyörű diziket tud, és nagyon szép a lapja.
Ildy mert imádom ahogy ír, imádom a honlapját, és őt is.
Nina mert nagyon szép a honlapja és a design-je.
Nici mert imádom az oldalát, imádom ahogy ír.

Pamacs*

4 megjegyzés:

  1. Úristeeeeen nagyon szépen köszönöm, ahogyan a kedves szavakat is, wááá :):) Majd délután/este fele megcsinálom neki a bejegyzést, csak nem nagyon érek rá:S Még egyszer nagyon köszönöm! :$:)
    Ildy

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szívesen! *-* Abszolút megérdemled, hiszen tényleg gyönyörű a portálod! :') Imádom olvasni a blogodat is. *-* Meg olyan jó tartalmas az oldi. *-* És ne mondd magadról hogy csúnya vagy, mert megütlek! xD Gyönyörű vagy!!!! *-* (LLLLL)

    VálaszTörlés
  3. Jaj azért ilyet ne mondj :):) Örülök, hogy tetszik az oldal, de én minden vagyok, csak nem gyönyörűűű :D:D De azért köszönöm :)

    VálaszTörlés
  4. Azt akarod, hogy megüsselek? :'DDD Ilyet inkább te ne mondj! ^^ Tényleg szép vagy. :')ŁŁŁŁ És nincs mit, ez csak az igazság.^^

    VálaszTörlés