2011. január 22., szombat

Szerkesztős nap

Sziasztok! :) Ma szinte egész nap a blogomat szerkesztettem, fejlesztettem és csinálgattam. :D De ne siessünk ennyire előre, kezdjük a nap legelső perceivel. :) Reggel 7 óra 10 perc körül keltem. :'D Aztán rendbe szedtem magam, gépeztem. Valahogy nem volt kedvem reggelizni, így csak egy pohár tejet, és három "Jó reggelt!" kekszet ettem. :D Fincsi volt! *-* Voltam reggel boltba apával. ^^ Kellett már egy kicsit a levegő nekem is, folyton csak a gép előtt punnyadok. :O Aztán gépeztem. xD Farmerama-ztam, Facebook-oztam, Blogomat szerkesztettem. Feltettem a grafikákat, amiket tegnap csináltam, plusz a "Szabcsiról" menübe beraktam egy csomó választós, válaszolós tesztet, és kitöltöttem őket. :'D Források persze ott vannak. ^^ Aztán délelőtt befutott keresztanyukám. *-* Apa írt neki 11 filmet, azokat is elvitte, meg anya nyomtatott neki valami fényképeket fotópapírra képkeretbe. :) Egy csomót volt itt, legalább hét órát. *-* Játszottunk társast, az egész család játszott. :"D Maja nyert, a kerianyum. xDD Aztán apa, aztán én, és anya. :"DDŁ Meg néztünk egy filmet, valami vámpíros-vérfarkasos. :) Tök jó volt! *-* Aztán dumcsiztunk, hülyültünk, stb. ^^ Aztán Maja elment. Én msn-eztem, plusz fejlesztgettem még a blogomat, és mivel mindent megcsináltam a kiírt teendőimből, újakat írtam ki. ^^ Képzeljétek! Az oldalon lesz: chat, kérdezz-felelek és formspring is. *-* Chat-et drága barátnőm, Wiki segítségével csinálok majd, KF-et és FormSpring-et pedig Fefa barinőm segítségével. ^^ Köszi lányok előre is! *-* (LLLL) Na, este amúgy tévé, zene, gép. *-* Holnap jövök, sziasztook! Meg ma még a chat-el.^^ Szijapuszi. <3

Pamacs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése