2011. január 21., péntek

Izgalmas nap

Sziasztok! :) Ma elég izgalmas napom volt. Reggel felkeltem olyan háromnegyed 8 körül. Nem mentem suliba, mivel beteg vagyok. Egész héten itthon voltam, a doki kiírt. :) De jövőhéten már megyek! Na, tehát. Felkeltem, gépeztem, összeszedelődzködtem, gépeztem. :D Facebook-oztam, és megírtam a regényblogomon a következő részt. Aztán msn-eztem. Wikivel beszélgettünk egy csomót. Aztán az oldalán írt valaki, hogy másoltam a regényblogját a cserék miatt. :/ Tiszta szánalmas, Wiki szerint is! :'D De aztán lekopott. (: Amúgy se járt volna jól! (Y) :D Aztán tévéztem, zenét hallgattam, stb. Elkészítettem a blogomat. :D Ezt. :) Ötvenszer kellett átfazonírozni a hátteret és a fejlit, mert vagy nem lett jó, vagy nem ilett, vagy a mérete nem stimmelt, úgyhogy katasztrófa volt. :O Ráadásul még ígyse jó a betűtipus, mert elmosódik meg minden, hiába élesítem ki. :/ De a következő design ígérem, hogy jobb lesz. :) Aztán néztünk filmeket, vagy hármat. :'D Az egyik tök gagyi volt, a másik kettő viszont jó. :) Tök jó, ma este lesz a Barátok Közt után a Cool tévén 21:20-kor az Álom.net! *-* Imádom, olyan jó film! :') Olvasgattam blog-oldalakat utána, meg egy csomót írtam, mert még folytattam a 100 dolog amit meg kell tennem 5 év alatt listámat. :D Írtam még rá 30 dolgot. :) Hát.. nagyjából ennyi volt a mai nap, de számomra izgalmas. :'D Ja, meg még annyi, hogy tök rossz, matekból jól lemaradok. :( Remélem nem nehéz anyagot veszünk. Mert mindössze egyszer kaptam házit osztályfőnöktől. :/ Többieket meg nem tudom elérni. :O Úgyhogy.. ez szívás. Nem baj, majd bepótolom valahogy. :) Na, majd holnap jövök, sziasztok, olvassátok a blogot! ^^

Szabcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése