2011. január 28., péntek

Óriási csalódás..

Hm.. hát igen. :/ Óriási. A nagyobbnál is nagyobb. Hogy kiben és miért, az legyen az én dolgom. Nem hiszem, hogy olvassák, de ki tudja. Lehet, hogy nem. Nem tudom. Nem akarom, hogy mégnagyobb ügy legyen belőle, így is elég hülye voltam, így is elég sok mindent tettem/mondtam/csináltam, amit nem akartam. Megbántam. De nagyon. És igaza volt Wikinek. Megbántam, lelkiismeret furdalásom van miatta.. De azt hiszem, hogy valamiért igazam volt, és jogosan tettem amit tettem.. úgyhogy végülis. Ez most ötven, ötven. :/ Mindegy. Szörnyen rosszul érzem magam. Még jó, hogy holnap hétvége. :O Hétfőn nem tudom, mi lesz. :/ Nem tudom, hogy fogok a.. jó. Így is sokat írtam. Hagyjuk. :/ Ez magánügy, nem fárasztalak titeket ezzel. :) Na, holnap jövök majd alapposzttal meg sok-sok mással, mint ahogyan mindig. ^^ Sziasztok, puszi!

Szabcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése